První příspěvek nám připomněl přeměnu vozovny na Muzeum. Nyní se podíváme do expozice těsně před otevřením a na slavnost samotnou.
V roce 1993 byl vystavován jen jeden trolejbus, druhý se teprve opravoval a autobusy (také dva) se vystavovaly všechny dva. Vůz koňky byl a je stále jen jeden (i když se v té době uvažovalo o stavbě repliky zavřeného vozu), co se tramvají týče tak tam za léta, až na vyjímky, přibývaly jen ty nové. Třeba Tétrojku jsme v muzeu měli jen jednu a do budoucna se počítalo ještě s tyristorovou verzí. Nikdo netušil, že dojde k vytvoření ještě modernějšího modelu, který dokonce přežije novější typ T6A5.
S předstihem v té době byla podezděna kolej pro vozy metra, aktuálně se hovořilo o konci vozů Ečs a zatím nebyla ani žádná úvaha o zachování provozní soupravy. Metro se v té době zdálo pro turisty jako nezáživný cíl.