Rok 1994, druhý rok muzea, nebyl nijak bohatý na přírustky. Vlečný vůz Krasin ev.č.1314 završil rekonstrukci spodku zkušební jízdou. Po výměně ložisek je potřeba je zajet a ověřit zda nehřejí. K cíli se přiblížil motorový vůz ev..297, prošel hostivařskou lakovnou a ve Střešovicích následně pokračovalo jeho dostrojování.
Slibně se rozběhlo jednání o získání autobusu RO 706 z Humpolce. Tam jsme se i vypravili a provedli několik sond k ověření totožnosti vozu.
Opravou, výměnou bloku motoru, prošla ŠM 11. V zimě 1992/93 vinou silných mrazů při pobytu v nedokončených halách muzea, došlo k zamrznutí zbytku vody v motoru. Eškové autobusy s ležatým motorem se bohužel špatně vypouštějí. Ve Střešovicích tu zimu dokonce zamrzl i hlavní přívod vody do vozovny. Autobus se z opravy vrátil v roce 1994.