Dnešní díl o historii Muzea MHD je z výročního roku 1995. Výročním protože v roce 1875 se v Praze rozjela koňská tramvaj a tak se tento rok bere jako počátek nejen všech tramvají v Praze, ale i celé MHD. První průvod se konal k padesáti letům a od té doby, pokud to situace dovolila, se průvod v "kulatých" letech jako tradice dodržuje.
Hlavní činností takvého jubilejního roku je pak všechny vozy seřídit, vyzkoušet a vybrat a zacvičit posádky. Muzejní vozy měly v těch dobách zrušené průkazy způsobilosti, což znamenalo i spoustu administrativy, aby se vozům "vrátily papíry". To se ostatně opakovalo při každém výročí a postupně se to mění teprve v současnosti.
Novinkou ve vozovém parku se stala opravená Karosa B 731 ev.č.3709 a motorový vůz Ringhoffer ev.č.297. Získán byl vrak trolejbusu Praga TOT. Trolejbus sehnal fanda a kolega Honza Arazim a s partou kamarádů jej připravil na odvoz do muzejní sbírky, kam vozidlo věnoval. Přeprava vozu samotného se neobešla bez naší asistence. V podnikových dílnách v Hostivaři a na Bohdalci byly zrepasovány disky kol a nově obuty pneumatikami.
Kromě získání vozidel jsme rozšířili sbírku i o poslední existující sněhovou radlici. Ta dosud spočívala na vokovickém pluhu 4225 a před sešrotováním jsme jí zachránili transportem na střešovický dvůr. Dnes spočívá jako náklad na nákladním vleku ev.č.5007 a díky tomu se účastňuje i výročních průvodů.