Po uskuteční průvodu byl opět čas se věnovat v roce 1996 průběžným opravám vozidel. Při rekonstrukci tratě od Chotkových sadů na Brusnici jsem zaregistroval, že bagr vyvrátil litinový sloupek pod letohrádkem. Věděl jsem, že šéf chtěl sloupek z Chotkových sadů a tak jsem mu oznámil "připravenost" k odvozu. Tak pro něj sjeďte! zněl lakonický příkaz a tak jsme s kolegou vzali tramvaj a vozík. Zajeli do smyčky Špejchar (odtud to bylo nejblíže kde se dalo stát) a s vozíkem vyrazili pro sloupek. Pravdou bylo, že to nebyl ten na který si šéf myslel a nejdřív po nás chtěl, abychom ho vrátili!
Pak následovalo obvinění z krádeže a museli jsme jet na stavbu kontaktovat stavbyvedoucího. Zapoměl jsem dodat, že sloupek jsme přivezli v sobotu, to se na stavbě nepracovalo. Stavbyvedoucí projevil pochopení a řekl ať si sloupek necháme. Uff...
Další významnou akcí byl převoz vraku autobusu RO z Humpolce. Převoz proběhl klidně se zastávkou na oběd a odpoledne už byl autobus ve Střešovicích. Pro začátek byl autobus "zut" z pneumatik a dostal nové duše. Pláště byly a jsou pro své rozměry stále velkým problémem.