Velkou akcí bylo fotografování vybraných vozidel na pohledy a propagační účely. Objednán byl profesionální fotograf a na nás zbyla organizace převozů a výběr lokalit. Jediné co jsme nedokázali ovlivnit bylo počasí, ale docela nám přálo. Autobusy se fotily oba na Hradčanech u tramvají jsme byli limitováni nejen počasím, ale i průjezdy pravidelné dopravy. Důležitým faktorem byla dojezdová vzdálenost od vozovny, proto nakonec u autobusů zvítězila docela nezvyklá lokalita na Hradčanech.
Nové přírůstky ten rok nebyly, ale rozjela se jednání ohledně autobusu Škoda 506N z roku 1929. K už známé lokalitě karoserie nedaleko Kladna se podařilo dohledat i podvozek. Ten pocházel z hasičské stříkačky a nacházel se v Dolním Houžovci v Orlických horách. Majitel - řidič hasičského vozu, měl kdysi i motor s chladičem z mosazi. Mosaz ale nepřežila stoupající výkupní ceny ve sběrnách a z pozemku záhadně zmizela...
Významnou akcí toho roku byla rekonstrukce střechy, v první etapě se to týkalo "jen" našeho depozitáře a provozní haly tramvají pro komerční využití, což komplikovalo "jen" opravy vozidel.
/LV/