Během zimní odstávky muzea pokračovala oprava střechy přímo nad expozicí. Úkol zněl stihnout vše do jarního otevření, protože ze stropu odpadávaly občas kousky výdřevy a izolací. Vozy byly odsunuty stranou, vitríny se buď sbalily nebo zajistily před poškozením.
V roce 1999 slavily hned dva bývalé tramvajové provozy významná jubilea. Ústecký rovných 100 let a jihlavský 90. Na větší slávu do Ústí jsme vypravily dva autobusy a trolejbus. Do Jihlavy jsme vyrazili jen s trolejbusem.
Ve vozovém parku muzea k žádným přírůstkům nedošlo, ale rozjely se hned dvě opravy vozidel. Na otryskání v Hostivaři jsme odeslaly podvozek budoucího "ofeňáku" 526, což byl poslední typ koňky. Otevřenou koňku už jednu máme, a tak bylo rozhodnuto nechat tento vůz ve stavu kdy byl zrekonstruován na vlečný vůz elektrické dráhy. Opravu bude nakonec provádět krnovská firma.
Druhým vozem odeslaným na opravu byl autobus RO, který byl opravován přímo v autobusové části hostivařských dílen.