V roce 2000 jsme v Opravně tramvají převzali dokončenou tramvaj TII ev.č.6002. Samozřejmě se vůz ještě dolaďoval u nás, byla například kompletně natřena střecha. Spolu s tramvají byl do Střešovic z dílen přetažen i podvozek pro stavbu otevřeného letního vozu 526 tzv. "offeňáku" původem ještě koňky z roku 1896. Ten pak byl následně odeslán do Krnova, odkud nejprve tahač přivezl dokončený vůz pro linkovou dopravu a cestou zpět odvezl další kousek do opravy.
Od dálnice D6 u Stehlčevsi byla vyzvednuta skříň bývalého autobusu Škoda 506N a věnovali jsme se i vzhledu kotle kropicí tramvaje. V Rustonce pro nás vyrobili novou obruč a nýty, abychom mohli zkrátit nádrž o jedno pole, aby lépe odpovídala pražské kropičce.
Novinkou pro příští sezonu se stala vyhybkářská budka ze 60.let. Zatím byla převezena z dílen do expozice a tam čekala na jaro 2001.