Rok 2002 je asi pro všechny synonymem pro povodně, které masivně zasáhly provoz pražské MHD. Pro muzeum MHD, kromě komplikovaných cest jeho zaměstnanců do práce (tedy těch co bydleli za Vltavou) se toho ale moc nezměnilo.
Veliké štěstí měl podnikový archiv, který se stihl včas přestěhovat ze sklepních prostor paláce Elektrických podniků na Vltavské do areálu hostivařských dílen.
Po opravě motoru se vrátil montážní vůz RT-Schörling a začalo se pracovat na uvedení vozu do původního vzhledu. Zároveň byla dokončena oprava dalšího "monťáku" Mercedes Benz z roku 1966 i tady jsme dokončovali vzhled vozu až u nás. Pokračovaly práce na interiéru Krasina ev.č.1314 a rozběhla se oprava krátkého vamberáku evč.728. Drobnosti se ještě dodělávaly na TII 6002 a v pojízdné měnírně ev.č.5101.
Hodně času spokla prezentace vozidel, hned třikrát vyjel náš trolejbus Škoda 8Tr. Na jaře do Pardubic a do Mariánských Lázní, kde se konala oslava výročí a hrozilo i zastavení provozu trolejbusů ve městě. Na podzim pak oslavovaly Teplice.
/LV/